23948sdkhjf

Plantorama åbner flagskib i Egå

Ny Plantorama i Egå har fuld skrue på kundeoplevelserne med kaffebar og legeland.

Plantorama åbnede det første havecenter i Egå ved Århus tilbage i 1987.

I netop samme by åbner kæden nu et nyt og stort have- og dyrecenter efter at have overtaget en attraktiv placering fra en konkurrerende kæde.

Der er lagt mange kræfter i en stor ombygning af det nye havecenter, som også sætter helt nye standarder for kvalitet og kundeoplevelser, skriver Plantorama i en pressemeddelelse.

- Vores strategi er centreret omkring vores kunder. Det betyder, at det skal være en god oplevelse at komme på besøg hos os. Derfor introducerer vi blandt andet kaffe- og madoplevelser samt legeland til børnene. Med elektroniske prisskilte kan vi forbedre kundeoplevelsen samtidig med, at vi øger effektiviteten i vores havecenter, fortæller Heidi Paaske Christensen, projektkoordinator hos Plantorama.

Det handler om at tage chancer
De nye tiltag for kundeoplevelsen er en del af Plantoramas strategi, der handler om at sætte kunderne og deres behov i centrum.

Indførelsen af elektroniske prisskilte er dog også et tiltag, der tilgodeser medarbejderne, så de i højere grad kan bruge tid på deres kerneopgaver. 

Med åbningen af det nye havecenter i Egå ved Århus præsenterer Plantorama en ny generation af det klassiske havecenter. Den nye placering er samtidig også en flagskibsbutik, hvor nye og anderledes tiltag testes af.

- Man skal turde tage nogle chancer for at vinde kunderne. I vores nye havecenter har vi vendt hvert et område for at se om vi kan gøre en ekstra indsats for kundeoplevelsen. De elektroniske prisskilte er blot ét af områderne og så giver de medarbejderne mere tid til de kerneopgaver, som de elsker, fortæller Heidi Paaske Christensen begejstret.

Hos Plantorama er man bevidst omkring de elektroniske prisskiltes positive indflydelse på kundeoplevelsen og medarbejdertilfredsheden, men også det miljømæssige hensyn, er noget man forholder sig positivt til.

- Udover tid, så sparer vi enorme mængder papir ved at skifte de traditionelle hyldeforkanter ud med elektroniske prisskilte. At man som havecenter også kan være med til at gå forrest med ny teknologi og bæredygtige løsninger, spiller naturligvis også en stor rolle, fortæller Heidi Paaske Christensen afslutningsvis.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.089